مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 15:302023-12-25سياسي

تأکید معاون اول دادگستری خراسان رضوی بر لزوم اجرای اسناد تحول بومی


معاون اول رییس کل دادگستری خراسان رضوی بر لزوم اجرایی شدن اسناد تحول بومی توسط مدیران حوزه های قضایی در چهارچوب سند تحول قوه قضاییه تأکید کرد.

- ایسنا/خراسان رضوی معاون اول رییس کل دادگستری خراسان رضوی بر لزوم اجرایی شدن اسناد تحول بومی توسط مدیران حوزه های قضایی در چهارچوب سند تحول قوه قضاییه تأکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمدیریت روابط عمومی استان خراسان رضوی، سید رحمان سیدزاده در جمع مسئولان قضایی و ستادی در سالن جلسات شهید لاجوردی مجتمع قضایی ولایت مشهد با اشاره به کار جهادی و تلاش مضاعف کلیه ارکان مجموعه قضایی استان در راستای تحقق اهداف متعالی سند تحول قوه قضاییه گفت: براساس بررسی های کارشناسی، سفرهای استانی و بازدیدهای میدانی رییس محترم کل دادگستری و هیأت همراه و با هدف اجرای هر چه مطلوبتر سند تحول قوه قضاییه، با توجه به ویژگی های هر منطقه، اسناد بومی شده عملیاتی تهیه و طی تفاهم نامه ای چند جانبه روسای حوزه های قضایی مکلف شده اند که در مدت معینی به اهداف از پیش تعیین شده دست پیدا نمایند.

وی با اشاره به برخی از اقدامات انجام شده ادامه داد: با رصد فعالیت های کلیه حوزه های قضایی مشخص می شود که بحمدالله تلاش های خوبی برای تحقق برنامه های اعلانی در حال انجام است به نحوی که تعداد شعب نامتعارف در بخش دادسرا و محاکم در برخی از حوز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأکید معاون اول دادگستری خراسان رضوی بر لزوم اجرای اسناد تحول بومی

تأکید معاون اول دادگستری خراسان رضوی بر لزوم اجرای اسناد تحول بومی