مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 دی 1402 ساعت 15:552024-01-04سياسي

بهره گیری از ظرفیت نخبگان در فرایند مردمی سازی دولت


دستیار رییس جمهور در امر مردمی سازی دولت گفت: در فرایند مردمی سازی دولت باید تصمیم سازی و تصمیم گیری با استفاده از ظرفیت نخبگان انجام شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، سید احمد عبودتیان ظهر پنج شنبه 14 دی ماه امسال در جلسه شورای اداری مازندران در سالن شهید رجایی استانداری مازندران اظهار کرد: مفهوم مردمی سازی دولت برای برخی جای سؤال است و نسبت به نحوه اجرای آن ابهام دارند ولی باید گفت این ایده بیش از 40 سال است که از سوی حضرت امام (ره) و رهبر معظم انقلاب مطرح شده است؛ بنابراین حاکمیت و دولتی که بخواهد تصدی کند، اسلامی نیست.

دستیار رییس جمهور در امر مردمی سازی دولت به اهمیت بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرد و افزود: نقشه راهبردی گام دوم انقلاب هم مردمی سازی دولت است که برای اجرای ان حلقه های میانی هم نیاز است.

وی به مطالبه رهبر معظم انقلاب از دولت در خصوص مردمی سازی اشاره کرد و یاداور شد: ایشان می فرمایند که مردمی سازی و حضور در بین مردم باید ادامه پیدا کند ولو برای دولت خسته کننده باشد اما بسیار مهم است، ثانیا به وعده هایی که به مردم داده می شود در موعد خود عمل شود؛ آنجایی که عمل به وعده ممکن نیست علت برای مردم تشریح شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره گیری از ظرفیت نخبگان در فرایند مردمی سازی دولت

بهره گیری از ظرفیت نخبگان در فرایند مردمی سازی دولت