مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 19:302023-12-30دانش

حفظ یکپارچگی ایران از بزرگترین خدمات انقلاب اسلامی بود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام و المسلمین عبدالحسین خسروپناه، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در دیدار با فرماندهان، افسران، - حجت الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با فرماندهان، افسران، دانشجویان دانشگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) دیدار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام و المسلمین عبدالحسین خسروپناه، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در دیدار با فرماندهان، افسران، دانشجویان دانشگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) با اشاره به سالروز 9 دی ماه و روز بصیرت و میثاق با ولایت اظهار کرد: از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون فتنه های فراوانی داشتیم، فتنه هایی که باعث می شود مردم دچار تفرقه شوند.

وی ادامه داد: از آغاز انقلاب اسلامی، فتنه گران خلق عرب و کومله قصد داشتند بخش هایی از میهنمان را جدا کنند، عده ای از فتنه گران در شمال کشور هم می خواستند شمال را جدا کنند، فتنه گران در سیستان و بلوچستان عزیز هم همواره از ابتدای انقلاب تاکنون به دنبال ایجاد تفرقه میان شعیه و سنی بوده اند.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: جنگ تحمیلی پس از فتنه های زیادی در اوایل انقلاب اسلامی، به وقوع پیوست و جنگ جهانی سوم علیه جمهوری اسلامی ایران را به راه انداخت، تمام کشور ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفظ یکپارچگی ایران از بزرگترین خدمات انقلاب اسلامی بود

حفظ یکپارچگی ایران از بزرگترین خدمات انقلاب اسلامی بود