مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 دی 1402 ساعت 07:302024-01-19ورزشي

رییس کمیته داوران از فامیل بازی خجالت نمی کشد!


حضور خانوادگی افشاریان سوژه برنامه های تلویزیونی و طنز هم شده است و رسانه های مکتوب و خبرگزاری ها جزییات پارتی بازی این چهره برای اعضای خانواده خودش را علنی کرده و فاش ساخته اند.

- هر کس جای خداداد افشاریان بود، از دستور مهدی تاج برای وتوی تصمیم های فامیلی و پارتی بازی دست می کشید اما گویا رییس کمیته داوران خیلی بیش از این حرف ها رو دارد و گوشش به انتقادها و طعنه ها عادت کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی؛ حضور خانوادگی افشاریان سوژه برنامه های تلویزیونی و طنز هم شده است و رسانه های مکتوب و خبرگزاری ها جزییات پارتی بازی این چهره برای اعضای خانواده خودش را علنی کرده و فاش ساخته اند.

او بعداز بالا پریدن رییس دفتر مدیرعامل استقلال روی دوش خود در دربی 102 بعداز اعلام پنالتی، هیچ توضیحی درباره دلیل خوشحالی اش نداد و گفت اصلا نفهمیده آن شخص ، چه فردی بوده است؟ البته افشاریان که عادت به نفی اتفاقات اطرافش دارد، حتما شوخی کرده و خیلی خوب او را می شناخته است.

سوژه تکراری اما تلاش افشاریان برای بازگشت پسرش به فهرست نفرات قضاوت کننده است.

افشاریان که ابتدا نام دخترش را بدون رزومه خاصی، وارد فهرست داوران لیگ برتر زنان کرده بود، با واکنش تاج و دستور او مجبور به حذف وی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس کمیته داوران از فامیل بازی خجالت نمی کشد!

رییس کمیته داوران از فامیل بازی خجالت نمی کشد!