مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 16:202024-01-10اقتصادي

کشف بیش از 500 میلیارد تومان کالای قاچاق در کشور


سردار حسین رحیمی به اجرای هفدهمین طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا با اولویت کالاهای گمرکی، دخانی و ترانزیتی اشاره کرد و گفت: این طرح به مدت سه روز در سطح کشور اجرا شد که در اجرای این طرح تهران بزرگ، - آذربایجان غربی و هرمزگان بیشترین کشفیات را به خود اختصاص دادند.

رییس پلیس امنیت اقتصادی فراجا از کشف بیش از 500 میلیارد تومان کالای قاچاق در مرحله جدید طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا خبر داد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،  سردار حسین رحیمی به اجرای هفدهمین طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا با اولویت کالاهای گمرکی، دخانی و ترانزیتی اشاره کرد و گفت: این طرح به مدت سه روز در سطح کشور اجرا شد که در اجرای این طرح تهران بزرگ، آذربایجان غربی و هرمزگان بیشترین کشفیات را به خود اختصاص دادند.

  وی با اشاره به کشف انواع کالای قاچاق به ارزش تقریبی 5000 میلیاردریال گفت: در اجرای این طرح 987 دستگاه خودرو توقیف شد که از این تعداد 687 دستگاه خودرو از نوع خودروهای شوتی بود.

  رییس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با اشاره به اینکه با رصد و مهندسی و تحلیل محل وقوع جرایم اقتصادی طرح های مختلف سراسری، منطقه ای و استانی اجرا می شود، خاطرنشان کرد: در اجرای این طرح از ظرفیت مرزبانی و سایر پلیس های تخصص بهره گرفته شده و یک هزار و 65  فقره پرونده تشکیل و تحویل مرجع قضایی شده اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از 500 میلیارد تومان کالای قاچاق در کشور

کشف بیش از 500 میلیارد تومان کالای قاچاق در کشور