مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 21:252024-01-09حوادث

بیش از 80 درصد آتش جنگل لاویج نور مهار شد/امکان امداد هوایی ممکن نیست


فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران-ساری درباره حریق در منطقه بین لاویج و واز در شهرستان نور، گفت: بیش از 80 درصد حریق مهار شده است، - ایسنا/مازندران فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران-ساری درباره حریق در منطقه بین لاویج و واز در شهرستان نور، گفت: بیش از 80 درصد حریق مهار شده است، همچنان اطفاء برای باقی عرصه ادامه دارد.

سرهنگ مجید ذکریایی لحظاتی پیش در گفت وگو با ایسنا با اعلام اینکه ارتفاع منطقه جنگلی بین لاویج و واز 2 هزار و 100 متر است، اظهار کرد: 9 اکیپ در قالب 70 نیرو را برای اطفای حریق اعزام کردیم و 50 نفر هم جوانان محلی و دوستداران محیط زیست به کمک ما آمده اند.

وی با بیان اینکه 30 درصد نیروها را به صورت آماده باش در منطقه مستقر کرده ایم، افزود: به علت صعب العبور بودن، وزش باد سرد و وجود لاشه برگ ها و درختان شکسته اطفای حریق را با مشکل مواجه کرد.

ذکریایی با اعلام اینکه در حال حاضر دور آتش با خاک مهار شد، تصریح کرد: با توجه به احتمال سقوط درختان شکسته و پرتاب سنگ؛ نیروها را به ضلع غربی محل آتش سوزی منتقل کردیم و امیدواریم با کاهش وزش باد بتوانیم اطفای ما بقی عرصه را انجام دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 80 درصد آتش جنگل لاویج نور مهار شد/امکان امداد هوایی ممکن نیست

بیش از 80 درصد آتش جنگل لاویج نور مهار شد/امکان امداد هوایی ممکن نیست