مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 11:452024-01-15اقتصادي

گرفتن اسناد 332 هکتار از اراضی ملی بجنورد در خراسان شمالی


سرپرست معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی از گرفتن اسناد 332 هکتار از اراضی ملی در شهر بجنورد خبر داد.

- ایسنا/خراسان شمالی سرپرست معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی از گرفتن اسناد 332 هکتار از اراضی ملی در شهر بجنورد خبر داد.

مجتبی ایران پناه امروز (دوشنبه، 25 دی ماه) گفت: با توجه به تکلیف اداره کل راه و شهرسازی استان، سند مالکیت 332 هکتار از اراضی ملی شهر بجنورد گرفته شد.

با پیگیری های این اداره کل و تلاش های همکاران در اداره املاک و بانک زمین اداره کل راه و شهرسازی استان، سند مالکیت تک برگی 87 هکتار از اراضی ملی پلاک 234 اصلی و 245 هکتار از اراضی ملی پلاک 6 اصلی گرفته شد.

وی بیان کرد: در راستای تسریع در امور مربوط به طرح نهضت ملی مسکن در سه ماه گذشته، قرارداد مشاور خدمات در شهرهای بجنورد، جاجرم، شیروان و اسفراین برای تفکیک و گرفتن اسناد تک برگی قطعات اختصاص به طرح نهضت ملی مسکن بسته شد.

ایران پناه اظهار کرد: کارگزاران در حال گرفتن اسناد تفکیکی قطعات برای واگذاری به متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی این اداره کل، سرپرست معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی توصیه کرد که مردم قبل از هرگونه خرید و فروش اراضی و تغییر کاربری آنها، استعلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرفتن اسناد 332 هکتار از اراضی ملی بجنورد در خراسان شمالی

گرفتن اسناد 332 هکتار از اراضی ملی بجنورد در خراسان شمالی