مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 17:402024-01-14حوادث

سارق مامورنما در خرم آباد دستگیر شد


سارق مامورنما که با استفاده از تجهیزات پلیسی اقدام به سرقت یک دستگاه خودروی سبک در یکی از استان های کشور کرده بود در شهرستان خرم آباد دستگیر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس لرستان سردار یحیی الهی در تشریح جزییات این خبر بیان داشت: در پی وقوع یک فقره سرقت خودروی سواری جک توسط یک مامور قلابی که پس از دستبرد از محل به سمت شهرهای جنوبی کشور متواری شده بود، شناسایی و دستگیری سارق در دستور کار ماموران انتظامی خرم آباد قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران کلانتری 16 خرم آباد با گشت زنی های هدفمند با هوشیاری کامل موفق به رویت و شناسایی خودروی مد نظر شده که پس از استعلام و مطمئن شدن از صحت موضوع طی یک عملیات مقتدرانه خودروی موصوف را توقیف و سارق مورد نظر دستگیر و به مقر انتظامی انتقال دادند که پس از بازرسی از خودروی متوقف شده مقادیری البسه و تجهیزات پلیسی نیز کشف شد.

فرمانده انتظامی استان لرستان ضمن بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شده است، از شهروندان خواست، در صورت مواجهه با افرادی که خود را پلیس، مامور ادارات و یا شرکت های حفاظتی و مراقبتی معرفی می کنند حتما از آنان کارت شناسایی معتبر و در صورت لزوم حکم ماموریت از آنان بخواهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سارق مامورنما در خرم آباد دستگیر شد

سارق مامورنما در خرم آباد دستگیر شد