مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 13:052023-12-23اقتصادي

وجود 300 هزار نفر متقاضی کار در استان تهران


مدیر کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان تهران از وجود 300 هزار نفر کارجو در سطح استان تهران خبر داد و گفت: در حال حاضر 100 هزار فرصت شغلی وجود دارد که کارجویان از طریق آن می توانند مشغول کار شوند.

- مدیر کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان تهران از وجود 300 هزار نفر کارجو در سطح استان تهران خبر داد و گفت: در حال حاضر 100 هزار فرصت شغلی وجود دارد که کارجویان از طریق آن می توانند مشغول کار شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بی تردید داشتن شغل و کسب درآمد دغدغه ای است که همه افراد به ویژه جوانان جویای کار در شرایطی که امکان استخدام دولتی وجود ندارد و بازار کار برخی رشته ها مناسب نیست و به افراد ماهر و توانمند بیش از پیش نیاز است، با آن رو به رو هستند.

از نگاه کارشناسان و فعالان حوزه کار، نخستین گام در ریشه کن کردن فقر و بیکاری، اشتغالزایی و انجام مشارکت و فعالیت های جمعی است؛ بر همین اساس استفاده از ظرفیت بالقوه محلات، شهرداری ها و سازمان های مردم نهاد به عنوان پایگاه های مردمی اشتغال می تواند به حل معضل بیکاری، راه اندازی کسب و کارهای کوچک و خلق فرصت های شغلی برای جوانان و افراد جویای کار کمک کند و موجب تقویت معیشت و اقتصاد خانوار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود 300 هزار نفر متقاضی کار در استان تهران

وجود 300 هزار نفر متقاضی کار در استان تهران