مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 15:152024-01-07پزشكي

جزییات پوشش بیمه ای خدمات فیزیوتراپی و توانبخشی در بیمه سلامت ایران


مهدی رضایی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری سازمان بیمه سلامت ایران گفت: خدمات فیزیوتراپی برای عموم بیمه شدگان تا 2 ناحیه و برای بیماران ام اس، - معاون بیمه و خدمات سلامت سازمان بیمه سلامت ایران، جزییات پوشش بیمه ای خدمات فیزیوتراپی و توانبخشی در سازمان متبوع خود را تشریح کرد.

مهدی رضایی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری سازمان بیمه سلامت ایران گفت: خدمات فیزیوتراپی برای عموم بیمه شدگان تا 2 ناحیه و برای بیماران ام اس، گلین باره، دوشن، میاستنی گراو، فلج مغزی، دیستروفی عضلانی و ALS تا 4 ناحیه در هرجلسه تحت پوشش بیمه می باشد.

معاون بیمه و خدمات سلامت سازمان بیمه سلامت ایران افزود: علاوه بر این در راستای اجرای ماده 6 قانون حمایت از حقوق معلولان در آبانماه سال 99 تفاهم نامه فیمابین سازمان بیمه سلامت و سازمان بهزیستی با موضوع بهره مندی افراد دارای معلولیت تحت پوشش سازمان بهزیستی کشور که دارای پوشش بیمه ای معتبر از بیمه سلامت می باشند منعقد گردید که برابر تفاهم نامه 9 کد خدمتی درحوزه های کاردرمانی، گفتاردرمانی و شنوایی شناسی با مشارکت 70 درصدی تعرفه دولتی توسط سازمان بیمه سلامت پوشش داده شد.

وی تاکید کرد: متعاقبا از شهریور سال گذشته با تمدید تفاهم نامه مشترک این سازمان با سازمان بهزیستی کشور تعداد خدمات توانبخشی که قبلاً تحت پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات پوشش بیمه ای خدمات فیزیوتراپی و توانبخشی در بیمه سلامت ایران

جزییات پوشش بیمه ای خدمات فیزیوتراپی و توانبخشی در بیمه سلامت ایران