مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 11:102024-01-10اقتصادي

آمادگی میامی برای میزبانی از زائران رضوی


فرماندار شهرستان میامی از آمادگی این شهرستان برای میزبانی از زائران و مسافران در ماه مبارک رمضان و ایام نوروز خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از میامی، علیرضا آشوری، فرماندار شهرستان میامی صبح امروز در دومین جلسه ستاد خدمات سفر به مسافران و زائران شهرستان میامی ویژه نوروز 1403 اظهار کرد: با توجه به اینکه حدود 150 کیلومتر از محور اصلی تهران- مشهد مربوط به شهرستان میامی بوده، افزایش سطح کیفی و رضایتمندی زائران در سفر به شهرستان میامی در دستور کار است.

فرماندار شهرستان میامی افزود: برای استفاده از ظرفیت شهر و روستاهای شهرستان میامی، جانمایی و آماده سازی بازارچه صنایع دستی و سوغات در نظر گرفته شود.

آشوری گفت: آماده سازی شهرها توسط شهرداران شهرستان میامی برای ایجاد شورونشاط اجتماعی در نوروز باستانی و ماه مبارک رمضان در اولویت قرار گیرد.

مسؤول نمایندگی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان میامی هم در این نشست گفت: افزایش کیفیت خدمات دهی تأسیسات گردشگری به مسافران و زائران، همکاری تمام دستگاه ها اجرایی و خدمات رسان برای افزایش مدت ماندگاری مسافران و زائران در استان، نظارت بر مجتمع های خدمات رفاهی و رستوران های بین راهی و انجام اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از تصادفات جاده ای و کاهش آن از اولویت های ستاد خدمات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی میامی برای میزبانی از زائران رضوی

آمادگی میامی برای میزبانی از زائران رضوی