مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 دی 1402 ساعت 11:552023-12-22بين الملل

روسیه: تشدید تنش ها در جهان سناریوی آمریکا برای ارسال سلاح است


معاون وزارت دفاع روسیه پنجشنبه شب با اشاره به تقویت نیروهای ناتو در مناطق مختلف جهان گفت، ایجاد ائتلاف های نظامی مشابه ناتو در منطقه آسیا و اقیانوسیه به چالش و ناامنی منجر می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، والری گراسیموف معاون وزارت دفاع روسیه پنجشنبه شب به وقت تهران گفت: ناتو در حال تقویت بالقوه نیروهای خود در آسیا و اقیانوسیه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تاس گراسیموف در نشست توجیهی با وابسته های نظامی خارجی در شهر مسکو گفت: در منطقه آسیا و اقیانوسیه، احتمال بالقوه درگیری وجود دارد.

دلیل اصلی این امر، اقدامات کشورهای غربی با هدف تضعیف معماری امنیتی با محوریت آ سه آن  (انجمن کشورهای جنوب شرق آسیا) است.

روسیه به ویژه در زمینه اوکراین بر این باور است که ائتلاف ناتو با استفاده ابزاری از اوکراین در حال جنگ با  این کشوراست.

روسیه بارها از کشورهای غربی به دلیل تامین تسلیحات اوکراین انتقاد کرده و هشدار داده که اعضای ناتو عملاً به طرف مستقیم درگیری تبدیل شده اند.

روسیه آشکارا اعلام کرده که چنین تسلیحاتی به اوکراین توسط کشورهای غربی باعث می شود که آن ها به عنوان اهداف قانونی در عملیات نظامی روسیه مبدل شوند به گفته ژنرال گراسیموف، ایجاد ائتلاف های نظامی مشابه ناتو در منطقه آسیا و اقیانوسیه مانند آکوس (استرالیا، ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روسیه: تشدید تنش ها در جهان سناریوی آمریکا برای ارسال سلاح است

روسیه: تشدید تنش ها در جهان سناریوی آمریکا برای ارسال سلاح است