مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 10:202023-12-25بين الملل

2024، سال نااطمینانی ها و فرصت ها


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سال 2023 روز های پایانی خود را طی می کند و تحلیل روند پرتلاطم این سال در تداوم پیامد های کرونا، تجاوز نظامی روسیه به اوکراین و در آخرین تحول، - در چندسال اخیر، اقتصاد جهانی چیزی جز یک روند پر فراز و نشیب را تجربه نکرده است و چشم انداز اقتصادی در سراسر جهان هر سال به تدریج بدتر می شود.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سال 2023 روز های پایانی خود را طی می کند و تحلیل روند پرتلاطم این سال در تداوم پیامد های کرونا، تجاوز نظامی روسیه به اوکراین و در آخرین تحول، وقوع درگیری بین اسراییل و حماس در نواز غزه، همه چیز را با شدتی بیشتر تحت تاثیر قرار داده است.

گزارش پیش رو، تحلیلی است که توسط لجستیکس اند اس.

سی.

ام تهیه شده و در آن با تاکید بر ضرورت هرچه بیشتر تقویت انعطاف پذیری زنجیره های تامین در راستای کنترل تبعات اقتصادی متاثر از نااطمینانی های بین المللی، تمرکز بر توسعه زیرساخت ها و پذیرش فناوری را مهم ترین راهکار در این مسیر می داند.

این گزارش همچنین با بررسی اهمیت لجستیک دریایی تلاش می کند الگوی هند را به عنوان نمونه ای موفق و در حال توسعه، تشریح نماید و توضیح می دهد که این کشور به چه شکل، چشم انداز توسعه بلندمدت خود را تعریف و اجرا می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2024، سال نااطمینانی ها و فرصت ها

2024، سال نااطمینانی ها و فرصت ها