مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 09:202024-01-03سياسي

افتتاح پروژه های راهداری استان زنجان همزمان با دومین سفر رییس جمهور


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: همزمان با سفر رییس جمهور به استان زنجان روکش آسفالت راه های شریانی اصلی با طول مسیر 151 کیلومتر افتتاح خواهد شد.

- ایسنا/زنجان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: همزمان با سفر رییس جمهور به استان زنجان روکش آسفالت راه های شریانی اصلی با طول مسیر 151 کیلومتر افتتاح خواهد شد.

جعفر قزوینیان در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: روکش آسفالت راه های 14 روستای استان اعم شهرستان های ماه نشان، ایجرود، خدابنده، ابهر، زنجان، طارم و سلطانیه در این سفر افتتاح خواهد شد.

وی افزود: مجموع روکش آسفالت راه های روستایی 282 کیلومتر است که در این میان روکش آسفالت راه حصار - کرسف - شهیدچمنی و روستای دولت آباد در حال انجام و به طور کامل به اتمام نرسیده است.

قزوینیان افزود: آسفالت و اجرای بلوک مفصلی 5 روستای دیگر نیز از پروژه های قابل افتتاح راهداری استان است که مجموع 15 کیلومتر طول مسیر این پروژه ها است.

این مسئول با اشاره به به سازی و آسفالت راه روستایی راهدارخانه ده جلال، تهم و نمازخانه خانچایی، خاطرنشان کرد: پروژه ایمن سازی محورهای استان (نصب بلوک مفصلی، گاردریل، روشنایی و نقاط پرتصادف) با طول مسیر 297 کیلومتر نیز با سفر رییس جمهور به استان زنجان افتتاح خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح پروژه های راهداری استان زنجان همزمان با دومین سفر رییس جمهور

افتتاح پروژه های راهداری استان زنجان همزمان با دومین سفر رییس جمهور