مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 08:452024-01-03سياسي

روایت شنیدنی استاندار اسبق کهگیلویه و بویراحمد از خطبه عقد دختر حاج قاسم


استاندار اسبق کهگیلویه و بویراحمد و شهردار آن زمان شهر کرمان روایتی جالب و شنیدنی از روز خطبه عقد دختر حاج قاسم سلیمانی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج؛ امروز چهارمین سالگرد شهادت فرمانده ارشد محور مقاومت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی است حرف زدن از اوصاف و ابعاد شخصیتی حاج قاسم سلیمانی فرمانده قلب ها بسیار سخت است و باید زبان و قلم را به نحوی بچرخانی تا بتوان حداکثر آن چه را که حق مطلب است ادا کرده و به عبارتی شمه ای از خصوصیات والای آن مرد آسمانی را به رشته تحریر درآوری.

طی این سال ها پس از شهادت جانکاه حاج قاسم سلیمانی خبرها، گزارش ها، گفت وگوها و مواضع بسیاری از مردم عادی گرفته تا شخصیت ها چه داخلی و چه بیرونی دیدیم و شنیدم و خواندیم که هر کدام به نوبه خود بیان کننده گوشه و شمه ای از خصوصیات و روحیات فرمانده دل ها و مالک اشتر زمان بود.

بدون تردید در استان کهگیلویه و بویراحمد که کیلومترها دورتر از سرزمین پدری حاج قاسم سلیمانی است کمتر از مردم و اهالی کریمان با این خصوصیات و ابعاد شخصیتی آشنا هستیم اما سعی کردیم با حاج حسین صابری از دوستان آن شهید والامقام استاندار اسبق اردبیل و لرستان و کهگیلویه و بویراحمد و شهردار اسبق کرمان با زبان قلم سهیم در نشر خصوصیات اخلاقی و ابعاد شخصیتی و مجاهدت 4 دهه ای مالک اشتر زمانه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت شنیدنی استاندار اسبق کهگیلویه و بویراحمد از خطبه عقد دختر حاج قاسم

روایت شنیدنی استاندار اسبق کهگیلویه و بویراحمد از خطبه عقد دختر حاج قاسم