مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 17:302024-01-14اقتصادي

کدام مشاغل صنفی بین زنان پرطرفدار است؟


طبق آمار اتاق اصناف ایران، صنف آرایشگری زنانه، خرده فروشی پوشاک زنانه و خرده فروشی خواربار (خواربارفروش)، بیشترین پروانه های کسب را از سوی زنان دریافت کرده اند.

- طبق آمار اتاق اصناف ایران، صنف آرایشگری زنانه، خرده فروشی پوشاک زنانه و خرده فروشی خواربار (خواربارفروش)، بیشترین پروانه های کسب را از سوی زنان دریافت کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آمار منتشر شده از سوی اتاق اصناف ایران نشان می دهد که در حال حاضر 779 هزار و 407 پروانه کسب برای زنان در کشور فعال است که از این میزان استان مازندران با 58 هزار و 891 پروانه کسب فعال، بیشترین آمار و استان قم با 7 هزار و 174 پروانه کسب فعال، کمترین میزان پروانه کسب فعال برای زنان را به خود اختصاص داده است.

همچنین خراسان رضوی با 57 هزار و 896 پروانه کسب فعال در جایگاه دوم و استان تهران با 54 هزار و 732 پروانه کسب فعال رده سوم بیشترین آمار پروانه کسب فعال برای زنان را به خود اختصاص داده است.

آمار تعداد زنانی که دارای پروانه مباشرت یا مشارکت واحد صنفی فعال هستند نیز نشان می دهد که در حال حاضر استان تهران با 6138 پروانه مباشرت و مشارکت فعال برای زنان و جنوب کرمان با 60 پروانه مباشرت و مشارکت فعال برای زنان به ترتیب دارای بیشترین و کمترین میزان پروانه مباشرت و مشارکت فعال هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کدام مشاغل صنفی بین زنان پرطرفدار است؟

کدام مشاغل صنفی بین زنان پرطرفدار است؟