مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 14:502024-01-16سياسي

قدرت دفاعی جمهوری اسلامی فراتر از چیزی است که به نمایش گذاشته می شود


جانشین منطقه پدافند هوایی شمالغرب اظهار کرد: قدرت دفاعی جمهوری اسلامی فراتر از چیزی است که به نمایش گذاشته می شود.

- ایسنا/آذربایجان شرقی جانشین منطقه پدافند هوایی شمالغرب اظهار کرد: قدرت دفاعی جمهوری اسلامی فراتر از چیزی است که به نمایش گذاشته می شود.

امیرسرتیپ دوم جعفر صالح در جمع کارکنان این یگان پدافندی گفت: قدرت موشکی، پهپادی و پدافندی جمهوری اسلامی ایران فراتر و عظیم تر از چیزی است که تاکنون به نمایش گذاشته شده است.

وی با بیان اینکه کارکنان جوان پدافندهوایی در دل تحریم ها و تهدیدها حماسه هایی را رقم زدند که هر ایرانی به آن افتخار می کند، اظهار کرد: ارتش رژیم صهیونیستی که با پروپاگاندای رسانه ای به نیروی شکست ناپذیر تبدیل شده بود با عملیات طوفان الاقصی جنبش حماس تصویر دروغین ارتش خیالی صهیونیست ها یک شب فرو ریخت و ابهت پوشالی آن شکست.

وی با اشاره به اینکه دفاع قدرتمندانه پدافند هوایی از آسمان کشور با وجود تمام محدودیت ها و چالش ها عزت و اقتدار جمهوری اسلامی را به جهانیان نشان داده است، گفت: استفاده از توان و نبوغ جوان ایرانی در نیروهای مسلح، کشور را در برابر هر گونه تهدید ایمن کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی منطقه پدافند هوایی شمالغرب، امیرسرتیپ دوم صالح با بیان اینکه دشمن درصدد فاصله گرفتن جوان ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدرت دفاعی جمهوری اسلامی فراتر از چیزی است که به نمایش گذاشته می شود

قدرت دفاعی جمهوری اسلامی فراتر از چیزی است که به نمایش گذاشته می شود