مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 17:102024-01-02حوادث

داوطلبان آتش نشانی تحت آموزش قرار می گیرند


رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج از برگزاری آموزش آتش نشان داوطلب در سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، محمد یساولی، رییس سازمان آتش نشانی شهرداری کرج، در جمع اصحاب رسانه، با اشاره به اعلام فراخوان و ثبت نام داوطلبان برای آموزش در زمینه آتش نشانی، اظهار کرد: دوره آموزش مقدماتی آتش نشان در فرهنگسرای آسمان نما برگزار شد.

  وی افزود: این دوره های آموزشی با اهداف ترویج سطح ایمنی، آشنایی با انواع آتش سوزی و روش های اطفای حریق برای شهروندان به صورت مستمر برگزار می شود.

  رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج، افزود: دوره مقدماتی آتش نشان داوطلب نیز با اهداف فوق با حضور تعدادی از شهروندان به صورت نیمه وقت با سر فصل های تئوری حریق خاموش کننده های دستی، نردبان های دستی، آبرسانی، کار با پمپ های آتش نشانی، دستگاه تنفسی و ست های امداد و نجات هیدرولیک سنگین و نیمه سنگین زیر نظر استادان و مربیان حوزه آموزش و تربیت بدنی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج به مدت 36 ساعت با تعداد 25 نفر در 8 روز با اهدای گواهی نامه معتبر برگزار شد.

  وی گفت: با همت و تلاش سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج، تاکنون آموزش های متعدد و مستمر دوره های آموزش مقدماتی، عمومی،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داوطلبان آتش نشانی تحت آموزش قرار می گیرند

داوطلبان آتش نشانی تحت آموزش قرار می گیرند