مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 22:352023-12-25سياسي

قدردانی مصر از آمادگی ایران برای ارسال کمک های انسانی به مردم غزه


در گفت وگوی تلفنی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با «سامح شکری» وزیر خارجه مصر، مناسبات دوجانبه، تحولات منطقه و به خصوص آخرین تحولات مربوط به فلسطین و غزه مورد گفت و گو و تبادل نظر قرار گرفت.

- در گفت وگوی تلفنی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با سامح شکری وزیر خارجه مصر، مناسبات دوجانبه، تحولات منطقه و به خصوص آخرین تحولات مربوط به فلسطین و غزه مورد گفت و گو و تبادل نظر قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین امیرعبداللهیان در این گفت وگوی تلفنی برگزاری موفقیت آمیز انتخابات ریاست جمهوری مصر را تبریک گفت و با اشاره به گفتگوی تلفنی رییس جمهور کشورمان با وی بر ضرورت پیگیری توافقات دو رییس جمهور تاکید کرد.

رییس دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران در ادامه در خصوص مسائل و تحولات مربوط به تهاجم رژیم صهیونیستی به غزه و شرایط در کرانه باختری، ضرورت توقف فوری جنایات جنگی و توجه به وضعیت انسانی در غزه از جمله ارسال کمک های بشردوستانه بین المللی به مردم غزه را با همتای مصری خود به اشتراک گذاشت.

سامح شکری، وزیر امور خارجه مصر نیز گفت وگوی اخیر تلفنی روسای جمهور دو کشور را مورد توجه قرار داد و از تلاش ها و تحرکات جمهوری اسلامی ایران در حمایت از مردم غزه قدردانی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدردانی مصر از آمادگی ایران برای ارسال کمک های انسانی به مردم غزه

قدردانی مصر از آمادگی ایران برای ارسال کمک های انسانی به مردم غزه