مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 دی 1402 ساعت 08:502023-12-22فرهنگي

مهرداد زاهدیان: حقیقتا آدم خوش شانسی هستم


مراسم بزرگداشت مهرداد زاهدیان 30 آذر ماه در چهارمین روز جشنواره «سینماحقیقت» در حالی برگزار شد که این فیلم ساز ابراز نگرانی کرد که مام وطن دستخوش سختی ها و رنج های فراوان است اما امیدوارم قله هایی که این بار را حمل می کنند، - مراسم بزرگداشت مهرداد زاهدیان 30 آذر ماه در چهارمین روز جشنواره سینماحقیقت در حالی برگزار شد که این فیلم ساز ابراز نگرانی کرد که مام وطن دستخوش سختی ها و رنج های فراوان است اما امیدوارم قله هایی که این بار را حمل می کنند، بتوانند ما را از این مسیر عبور دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهرداد زاهدیان در تقدیرش گفت: حقیقتا آدم خوش شانسی هستم زیرا من در حلقه دوستانی قرار گرفتم که معرفت و نگاه به زندگی، هنر و سینما را به من آموختند.

او ادامه داد: اگر بخواهم به شکل کلانتر به ماجرا نگاه کنم کشورعزیز ما ایران به واسطه تنوع قومیت ها و عادات و رسومی که دارد، همیشه نگرانی ازهم پاشیدن و گریز از مرکز وجود داشته است اما به رغم این ایران طی قرون متمادی توانسته است خودش را حفظ کند.

این حفظ شدن روی شانه کسانی بوده که این بار را حمل کرده اند و محصول آن زبان بی نظیر فارسی است.

این کارگردان تصریح کرد: متاسفانه در موقعیت نگران کننده ای هستیم و به نظر می رسد که مام وطن دستخوش سختی ها و رنج های فراوان است و امیدوارم قله هایی که این بار را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهرداد زاهدیان: حقیقتا آدم خوش شانسی هستم

مهرداد زاهدیان: حقیقتا آدم خوش شانسی هستم