مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 20:062024-01-15اقتصادي

کشف انبار 20 میلیارد تومانی لوازم خانگی قاچاق در اصفهان


سردار حمید علینقیان پور، فرمانده انتظامی استان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشرافیت اطلاعاتی و هوشمندی خود از دپوی ظروف چینی و لوازم خانگی قاچاق در یکی از انبارهای شهر اصفهان مطلع و در هماهنگی و اخذ مجوز از مرجع قضایی به همراه نماینده صنعت، معدن و تجارت از این انبار بازدید کردند.

وی افزود: در بازرسی از این انبار 2 هزار و 541 قلم انواع ظروف چینی و آرکوپال و همچنین انواع لوازم خانگی خارجی کشف شد که در بررسی ها و استعلام های صورت گرفته مشخص شد انبار مذکور در سامانه جامع انبارها ثبت نشده و کالاهای مذکور نیز فاقد هرگونه مدارک معتبر گمرکی هستند.

علینقیان پور با بیان اینکه کارشناسان مربوطه ارزش کالاهای مکشوفه در این انبار را 200 میلیارد ریال برآورد کردند، بیان کرد: در این رابطه یک نفر دستگیر و به همراه پرونده به اداره تعزیرات حکومتی استان تحویل و کالاهای قاچاق نیز به سازمان جمع آوری اموال تملیکی استان انتقال یافت.

فرمانده انتظامی استان اصفهان به متصدیان انبارها در خصوص تحویل گرفتن و نگهداری کالاهای قاچاق هشدار داد و گفت: در صورت مشاهده کالای قاچاق در انبارها و باربری ها متصدیان آنها مسؤول بوده و باید پاسخگو باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف انبار 20 میلیارد تومانی لوازم خانگی قاچاق در اصفهان

کشف انبار 20 میلیارد تومانی لوازم خانگی قاچاق در اصفهان