مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 14:352023-12-26سياسي

برگزاری مرحله سوم مسابقات مهارت آموزی سربازان


معاون فرهنگ مهارت آموزی و اشتغال قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح اعلام کرد مرحله سازمانی مسابقه مهارتی کارکنان وظیفه در 9 استان کشور برگزار می شود.

- معاون فرهنگ مهارت آموزی و اشتغال قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح اعلام کرد مرحله سازمانی مسابقه مهارتی کارکنان وظیفه در 9 استان کشور برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ذبیح الله جوانی با اشاره به برگزاری مرحله سازمانی مسابقات مهارتی سربازان اظهارکرد: در آبان و آذرماه دو مرحله شهرستانی و استانی مسابقات مهارتی کارکنان وظیفه به میزبانی سازمان های نیروهای مسلح برگزار و مرحله سازمانی مسابقات نیز از 8 تا 14 دی ماه برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه این مسابقات از برنامه های مصوب سال 1402 قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح است افزود: از مهم ترین اهداف برگزاری این دوره از مسابقات،فرهنگ سازی و ترویج مهارت آموزی و شناسایی استعدادهای برتر است.

جوانی با بیان اینکه در مرحله سازمانی 1638 نفر از کارکنان وظیفه در 9 استان کشور با یکدیگر رقابت خواهند کرد گفت: در استان تهران ارتش، سپاه و فرماندهی انتظامی، در استان های البرز، خراسان رضوی و آذربایجان شرقی ارتش و فرماندهی انتظامی، در استان های خوزستان، مازندران، فارس و کرمان فرماندهی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مرحله سوم مسابقات مهارت آموزی سربازان

برگزاری مرحله سوم مسابقات مهارت آموزی سربازان