مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 14:002024-01-14سياسي

ضرورت ساماندهی روزبازارها در همدان


رییس کمیسیون نظارت بازرسی و امور اداری شورای اسلامی شهر همدان بر ساماندهی روز بازارهای سطح شهر و نظارت بیشتر بر نحوه فعالیت آنها تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، مرتضی کرباسیان ظهر امروز در کمیسیون نظارت، بازرسی و امور اداری شورا در صحن شورای شهر اظهار کرد: ساماندهی روز بازارها مطالبه جدی اعضای شورای شهر است که باید با هدف ساماندهی ضوابط فعالیت و بهبود وضعیت آنها انجام شود.

وی با بیان اینکه باید به روزبازارها با دید آموزش های شهروندی توجه کرد گفت: در این راستا باید یک ساختار درست و اصولی برای فعالیت آنها تعریف شود به صورتی که فعالیت این مراکز باعث رضایتمندی شهروندان باشد، نه اینکه به یک معضل شهری تبدیل شود.

رییس کمیسیون نظارت بازرسی و امور اداری شورای اسلامی شهر همدان با اشاره به فعالیت مشاغل مزاحم یادآور شد: ساماندهی وانت بارها امری ضروری است و این امر باید در کمربندی دوم و سوم انجام پذیرد.

وی گفت: ایجاد شهرک های صنفی در ساماندهی مشاغل مزاحم می تواند موثر باشد.

کاووسی امید: ضرورت تعیین مکان هایی برای اسکان اضطراری در شهر رییس کمیسیون برنامه، بودجه و فناوری اطلاعات شورای اسلامی شهر همدان نیز گفت: لازم است در چهار نقطه شهر مکان هایی را برای اسکان موقت و اضطراری شهروندان در زمان های بحران شناسایی کنند و زی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت ساماندهی روزبازارها در همدان

ضرورت ساماندهی روزبازارها در همدان