مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 13:502024-01-16اقتصادي

افتتاح 36 پروژه صنایع دستی و گردشگری در ملایر


رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ملایر گفت: در دهه مبارک فجر 36 پروژه به مبلغ 182 میلیارد تومان در حوزه صنایع دستی و گردشگری در ملایر افتتاح یا کلنگ زنی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ملایر ابراهیم جلیلی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در سالن جلسات میراث فرهنگی اظهار کرد: در دهه مبارک فجر 36 پروژه به مبلغ 182 میلیارد تومان در حوزه صنایع دستی و گردشگری در ملایر افتتاح یا کلنگ زنی می شود.

وی از بهره برداری 24 کارگاه تولیدی صنایع دستی در رشته منبت و ساخت سازهای سنتی در مناطق مختلف شهرستان از جمله شهر ملایر، روستای دهنو آورزمان و ازناو خبر داد و گفت: این کارگاه با اشتغال مستقیم 67 نفر به بهره برداری می رسد.

رییس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ملایر گفت: 9 فروشگاه مبلمان منبت با زیربنای 5 هزار مترمربع در زمینی به متراژ حدود یک هزار و 700 متر مربع با اشتغال مستقیم 27 نفر و غیر مستقیم 36 نفر در حوزه فروشگاه صنایع دستی به بهره برداری رسیده و افتتاح می شود.

وی در خصوص فاز یک بازارچه مشاغل خانگی بانوان نیز گفت: این بازارچه در زمینی به مساحت 270 مترمربع با اشتغال مستقیم 12 نفر و غیر مستقیم 20 نفر از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری و استانی ساخته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 36 پروژه صنایع دستی و گردشگری در ملایر

افتتاح 36 پروژه صنایع دستی و گردشگری در ملایر