مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 دی 1402 ساعت 10:502023-12-29سياسي

قضیه فلسطین کلید رمزآلود فرج است


قضیه فلسطین کلید رمزآلود فرج است یعنی برای ظهور باید اسراییل از بین برود تا امنیت نسبی برای ظهور حضرت حجت فراهم شود.

- ایسنا/خراسان جنوبی استاد حوزه و دانشگاه گفت: قضیه فلسطین کلید رمزآلود فرج است یعنی برای ظهور باید اسراییل از بین برود تا امنیت نسبی برای ظهور حضرت حجت فراهم شود.

حجت الاسلام و المسلمین مسعود عالی شامگاه (7 دی) در دومین یادواره شهدای منتسب به استانداری، فرمانداری ها، بخشداری ها، شهرداری ها و ثبت احوال خراسان جنوبی که در حسینیه جماران بیرجند برگزار شد، اظهار کرد: ما به این یادواره ها و یادمان ها و بازخوانی دوران دفاع مقدس خیلی احتیاج داریم حتی کسانی که خودشان در هشت سال دفاع مقدس حضور داشتند هرزگاهی باید گردگیری کنند، چه برسد به کسانی که نبودند؛ نسلی دوم و سومی که آن زمان یا به دنیا نیامده بودند یا بچه سال بودند و آن حماسه ها را ندیدند.

استاد حوزه و دانشگاه در ادامه بیان کرد: یکی از خصوصیات مؤمن این است که از فرصت های زندگی بیشترین استفاده را بکند و همچنین بتواند تهدیدهای زندگی را به فرصت تبدیل کند.

وی با بیان این جمله شهید حاج قاسم سلیمانی که فرصتی که در تهدیدها است در خود فرصت ها نیست، افزود: مومن می تواند از تهدیدها بیش از فرصت ها و از بلاها بیش از فرصت ها بهره ببرد البته این مهم فرمول دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قضیه فلسطین کلید رمزآلود فرج است

قضیه فلسطین کلید رمزآلود فرج است