مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 11:312024-01-15سياسي

ابعاد چهار راهبرد انتخابات


سلامت در انتخابات در ابعاد مختلفی قابل تحقق است و «سلامت به معنای حقیقی کلمه» وقتی اتفاق خواهد افتاد که همه ابعاد آن شکل گرفته باشد.

-  خبرگزاری فارس؛ یادداشت- حجت الاسلام سید حسین چاوشیان نایینی: حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی) برای انتخابات چهار راهبرد اصلی و کلان تعیین نموده و فرمودند: مسئولانی که مرتبط هستند راهبرد مشارکت را، راهبرد امنیّت انتخابات را، راهبرد سلامت انتخابات را، راهبرد رقابت انتخابات را مشخّص کنند؛ انتخابات خوبِ سالمِ با مشارکت بالایی ان شاءالله در آخر سال داشته باشیم [1].

بررسی و درک ابعاد این راهبردها در ترسیم نقشه را و عملیاتی شدن آن ها نقش بسزایی دارد؛ لذا در این یادداشت به بررسی ابعاد این راهبردها در بیانات حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله) پرداخته شده است.

1- سلامت انتخابات: سلامت در انتخابات در ابعاد مختلفی قابل تحقق است و سلامت به معنای حقیقی کلمه [2] وقتی اتفاق خواهد افتاد که همه ابعاد آن شکل گرفته باشد.

یکی از ابعاد سلامت انتخابات رقابت سالم است؛ زیرا در اصل، انتخابات یک رقابت است، یک مسابقه ی ملّی است بین آحاد کشور [3] و شرط اول رقابت سالم شرکت همگان است [4] یعنی حضور حداکثری آحاد جامعه، یعنی هرکسی که استقلال و آزادی، امنیت، عزت و آبروی کشور ایران را می خواهد و برای آن از هیچ ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابعاد چهار راهبرد انتخابات

ابعاد چهار راهبرد انتخابات