مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 08:202024-01-15بين الملل

راه حل پسر ترامپ برای جنگ اوکراین


پسر دونالد ترامپ گفت برای خاتمه جنگ میان روسیه و اوکراین، باید مذاکرات آغاز شوند و واشنگتن برای متقاعد کردن رییس جمهور اوکراین نسبت به شروع گفت وگوها، - پسر دونالد ترامپ گفت برای خاتمه جنگ میان روسیه و اوکراین، باید مذاکرات آغاز شوند و واشنگتن برای متقاعد کردن رییس جمهور اوکراین نسبت به شروع گفت وگوها، باید ارسال پول به کی یف را متوقف کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دونالد ترامپ جونیور، پسر بزرگ رییس جمهور سابق آمریکا با حضور در یک برنامه در یوتیوب صراحتا عنوان کرد: ارسال پول را متوقف کنید.

این تنها کاری است که می توان اوکراین را به پای میز مذاکره کشاند.

طبق گزارش راشا تودی، پسر ارشد دونالد ترامپ که 46 سال سن دارد، استدلال کرد: نتیجه 111 میلیارد دلار کمک مالی و نظامی واشنگتن به کی یف از فوریه سال 2022 کشته شدن هزاران شخص بی گناه بوده و نیمی از آنها شاید نسبت به مسئله سیاست بی تفاوت بودند.

ترامپ جونیور در ادامه افزود: ما به معنای واقعی کلمه با آنچه که از دولت ها و تجارت های مختلف دزدیده می شود، در حال ایجاد طبقه الیگارشی از میلیاردرها در اوکراین هستیم.

درحالیکه آنها مردان جوان را به عنوان خوراک دم توپ به خط مقدم می فرستند تا کشته شوند زیرا اهمیتی به جان این سربازان نمی دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه حل پسر ترامپ برای جنگ اوکراین

راه حل پسر ترامپ برای جنگ اوکراین