مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 12:302023-12-26سياسي

رییس سازمان ثبت: سردفتران باید در بهداشت قضایی کمک کنند


رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در مراسم تحلیف 130 نفر از سردفتران اسناد رسمی گفت: سردفتران باید در پیشگیری از جرم و فراهم شدن بهداشت قضایی کمک کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه قضایی خبرگزاری فارس به نقل از قوه قضاییه، حسن بابایی در این مراسم خطاب به سردفتران حاضر با بیان اینکه اکنون عهده دار امانت بزرگی شده اید، گفت: شما کسانی هستید که به تحقق فرمایش مقام معظم رهبری در 6 تیرماه سال جاری در بحث آثار و عواقب اسناد عادی و حرکت به سمت تنظیم اسناد رسمی کمک خواهید کرد.

رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با بیان فرمایش رهبری با این محتوا که خیلی از فساد ها در مورد اموال غیر منقول از معاملات اسناد عادی به وجود می آید و باید جلوی آن گرفته شود، گفت: از امروز شما عزیزان در اقصی نقاط کشور عهده دار تنظیم اسناد رسمی هستید؛ باید بتوانید این تحول را با تصویب طرحی که اکنون در مجمع تشخیص مصلحت نظام است را با فرهنگ سازی پیش ببرید.

بابایی گفت: زمانی چرخش و تحول ایجاد و این سند های رسمی می توانند نقش آفرین باشند که همه متولیان در همه حوزه ها به این انقلاب کمک کنند، انقلابی که در آن مردم به این واقعیت پی ببرند که اسناد عادی امروز، منشا خطر در آینده خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس سازمان ثبت: سردفتران باید در بهداشت قضایی کمک کنند

رییس سازمان ثبت: سردفتران باید در بهداشت قضایی کمک کنند