مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 00:002023-12-26سياسي

اگر حاج قاسم نبود، تلفات زلزله بم چند برابر می شد


«اگر سردار بعد از زلزله سال 82 به اتفاق بچه هایی که در دوران دفاع مقدس در رکابش بودند، در بم مستقر نمی شد، قطعاً تلفات آن زلزله چندین برابر می شد.

- گروه جامعه خبرگزاری فارس- اگر سردار بعد از زلزله سال 82 به اتفاق بچه هایی که در دوران دفاع مقدس در رکابش بودند، در بم مستقر نمی شد، قطعاً تلفات آن زلزله چندین برابر می شد.

این را ابراهیم شهریاری ، همرزم قدیمی حاج قاسم می گوید و اضافه می کند: سردار در بم کارهای بزرگی کرد؛ اولاً شرایط بحرانی منطقه را مدیریت کرد.

دوماً به سراسر کشور فراخوان زد و امکانات و کمک ها را به بم سرازیر کرد.

به بهانه بیستمین سالگرد زلزله ویرانگر و غمبار بم که با داغ حدود 34 هزار هموطن همراه بود، با ما در مرور خاطرات حضور تاثیرگذار شهید حاج قاسم سلیمانی در امدارسانی به زلزله زدگان بم از اولین ساعات پس از آن حادثه تلخ همراه باشید.

ارگ بم، قبل از زلزله سال 82 بم، شهری که حاج قاسم با مردمانش انس داشت بم برای حاجی، جایگاه ویژه ای داشت چون قبلاً با تیپ مستقر در این شهر خدمت کرده بود و با مردمش انس داشت.

همرزم و یار قدیمی حاج قاسم، حرف آخر را همان اول می زند.

بعد، برای روایت دیده هایش از نقش سردار در مدیریت فاجعه زلزله بم، 20 سال به عقب برمی گردد و می گوید: حاج قاسم جزء اولین مسؤولانی بود که بعد از زلزله به بم آمد و با استفا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اگر حاج قاسم نبود، تلفات زلزله بم چند برابر می شد

اگر حاج قاسم نبود، تلفات زلزله بم چند برابر می شد