مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 22:152024-01-13سياسي

افشای یک نامه جنجالی از پتروشیمی امیرکبیر/ آیا پول رفته به جیب ملت برمی گردد؟


این قرارداد به صورت انحصاری و با مدت زمان 25 ساله توسط سرپرست وقت و عضو هیات مدیره امیرکبیر که از قضا مدیرعامل نوید زرشیمی هم بوده، کارسازی شده است.

- ؛ چندی پیش تصویر مکاتبه ای از پتروشیمی امیرکبیر در شبکه های اجتماعی منتشر شد که طی آن این شرکت خطاب به سازمان بازرسی کل کشور؛ از آن ها درخواست کرده بود که موضوع قرارداد انحصاری و جنجالی شرکت نوید زرشیمی با پتروشیمی امیرکبیر مورد رسیدگی مراجع زیربط قرار گیرد.

گویا شرکت نوید زرشیمی که از سهامداران خصوصی امیرکبیر و صاحب یک کرسی در هیات مدیره است، از 18 سال گذشته قراردادی با این مجتمع داشته که طی آن نسبت به خرید محصول پرتقاضای پرو پیلن اقدام می کرده است.

گفته می شود این قرارداد به صورت انحصاری و با مدت زمان 25 ساله توسط سرپرست وقت و عضو هیات مدیره امیرکبیر که از قضا مدیرعامل نوید زرشیمی هم بوده، کارسازی شده است.

شرکت صنعتی نوید زر شیمی در سال 1378 برای سرمایه گذاری در بخش رزین پلی پروپیلن راه اندازی شده است و به ادعای برخی منابع، در طول این سالها؛ محصول تولیدی را با قیمت گذاری غیرواقعی و به قیمت کمتر از عرف بازار خریداری کرده و در مجموع حدود 316 میلیون دلار کمتر از ارزش محموله های دریافتی به پتروشیمی امیرکبیر پرداخت کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افشای یک نامه جنجالی از پتروشیمی امیرکبیر/ آیا پول رفته به جیب ملت برمی گردد؟

افشای یک نامه جنجالی از پتروشیمی امیرکبیر/ آیا پول رفته به جیب ملت برمی گردد؟