مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 12:452024-01-16سياسي

آغاز و نه پایان انتقام


عملیات ضد تروریستی بامداد امروز قدم اول انتقام خون شهدای کرمان و شهید سید رضی موسوی است، نه پایان آن و سر آغاز انتقام از جنایتکارانی است که زندگی خود را روی موج جنایت و ترور یکطرفه ساخته بودند.

- عملیات ضد تروریستی بامداد امروز قدم اول انتقام خون شهدای کرمان و شهید سید رضی موسوی است، نه پایان آن و سر آغاز انتقام از جنایتکارانی است که زندگی خود را روی موج جنایت و ترور یکطرفه ساخته بودند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد ایمانی در یادداشتی در تلگرام نوشت: عملیات ضد تروریستی بامداد امروز، از ابعاد متعدد، بسیار مهم است.

اما در عین حال، قدم اول انتقام خون شهدای کرمان و شهید سید رضی موسوی است، نه پایان آن.

این عملیات از ابعاد گوناگون مهم است؛ دو عملیات همزمان و نقطه زنی بی عیب و نقص با تلفات سنگین، هر چند از نظر فنی به چشم رصدگران نظامی خواهد آمد، اما به همان اندازه، اِشراف اطلاعاتی درباره اهداف، حائز اهمیت است.

این که از فاصله چند صد تا 1280 کیلومتری، نقطه زنی کنید و تاسیسات امن کارگزاران شبکه ترور در منطقه -با قدرت تمام- شخم بخورد، پیغامی به سازمان دهندگان منطقه ای و فرا منطقه ای تروریسم است.

حمله موشکی امروز به پایگاه مهم موساد در اربیل عراق و مقر گروه های تروریستی در جبل السماق (ادلب سوریه)، با همه اهمیت و بی سابقه بودنش، یک دست گرمی اولی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز و نه پایان انتقام

آغاز و نه پایان انتقام