مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 13:352023-12-23اقتصادي

گلستان میزبان سومین همایش بین المللی «دانش، صنعت و تجارت پنبه»


رییس مؤسسه تحقیقات پنبه کشور از برگزاری سومین همایش بین المللی دانش، صنعت و تجارت پنبه با حضور شرکت کنندگان داخلی و خارجی به میزبانی استان گلستان خبر داد.

- گلستان میزبان سومین همایش بین المللی دانش، صنعت و تجارت پنبه ایسنا/گلستان رییس مؤسسه تحقیقات پنبه کشور از برگزاری سومین همایش بین المللی دانش، صنعت و تجارت پنبه با حضور شرکت کنندگان داخلی و خارجی به میزبانی استان گلستان خبر داد.

قربان قربانی نصرآباد صبح شنبه 2 دی ماه در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: سومین همایش بین المللی دانش، صنعت و تجارت پنبه به منظور ارائه آخرین دستاوردهای تحقیقاتی در زمینه صنعت و تجارت پنبه، فناوری های تولید پنبه، اقتصاد و بازرگانی پنبه و ارقام و فناوری های بذر پنبه در گرگان برگزار می شود.

وی بیان کرد: در این همایش شرکت کنندگان با هدف هم اندیشی واحدهای تحقیقاتی، دستگاه های اجرایی و بخش خصوصی مرتبط با پنبه در کنار هم گرد آمده و با نگاه ویژه به زنجیره ارزش پنبه و توجه به تغییرات اقلیمی به بحث و تبادل نظر می پردازند.

رییس مؤسسه تحقیقات پنبه کشور ادامه داد: سومین همایش بین المللی دانش، صنعت و تجارت پنبه طی روزهای سوم و چهارم دی ماه 1402 در مؤسسه تحقیقات پنبه کشور واقع در گرگان با حضور مقامات و مسئولین کشوری و استانی و شرکت کنندگان داخلی و خارجی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلستان میزبان سومین همایش بین المللی «دانش، صنعت و تجارت پنبه»

گلستان میزبان سومین همایش بین المللی «دانش، صنعت و تجارت پنبه»