مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 11:452024-01-07اقتصادي

استاندار کردستان: تغییر کاربری زمین های عمومی به مسکونی مصداق فساد است


استاندار کردستان به برخی درخواست ها مبنی بر تغییر کاربری زمین های عمومی به مسکونی اشاره کرد و گفت: راه و شهرسازی به هیچ عنوان حق پذیرش چنین درخواستی ندارد چون این عمل هیچ فرقی با انجام فساد ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، اسماعیل زارعی کوشا پیش از ظهر امروز در جلسه شورای مسکن کردستان که در سالن شهدای گمنام استانداری برگزار شد، اظهار داشت: هر بانکی باید به تعهدات پذیرفته شده خود عمل کند و امتناع از آن به هیچ عنوان پذیرفتی نیست.

استاندار کردستان نرخ سود تسهیلات مسکن در استان را 18 درصد اعلام کرد و گفت: مردم در جریان باشند که 5 درصد سود تسهیلات 23 درصدی را دولت برعهده می گیرد.

زارعی کوشا گفت: برای پرداخت تسهیلات نیز بر اساس هماهنگی انجام شده دو سال اول پرداخت تقسیط 5 میلیون تومان در نظر گرفته شده و در سال های بعدی به صورت پلکانی افزایش می یابد.

وی در ادامه به برخی درخواست ها مبنی بر تغییر کاربری زمین های عمومی به مسکونی اشاره کرد و گفت: راه و شهرسازی به هیچ عنوان حق پذیرش چنین درخواستی ندارد.

زارعی کوشا با تاکید بر اینکه این عمل هیچ فرقی با انجام فساد ندارد، گفت: تا وقتی که ریاست استانداری برعهده من باشد، چنین اجازه ای نخواهم داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار کردستان: تغییر کاربری زمین های عمومی به مسکونی مصداق فساد است

استاندار کردستان: تغییر کاربری زمین های عمومی به مسکونی مصداق فساد است