مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 09:052024-01-16اقتصادي

صدور پروانه ساخت در منطقه 1050 هکتاری بلوار شهید خداکرم قم


بر اساس طرحی که در سال 1400 ابلاغ شد، در بلوار شهید خداکرم، حدفاصل پل شهید دستغیب تا بلوار شهید رجایی به کاربری مسکونی تبدیل گردید که با استقبال خوب همشهریان قرار گرفت و مالکان این محدوده (از پل شهید دستغیب تا میدان شهید رجایی، - مهرداد روحانی وزیری در گفت و گو با خبرنگار فارس اظهار کرد: بلوار خدا کرم و جاده کوه سفید، مناطق رو به توسعه منطقه 3 هستند که قابلیت ساخت وساز و توسعه ازنظر شهر و شهرداری را دار است و هر دو بافت صنعتی دارند.

مدیر منطقه 3، به طرح 1005 هکتاری اشاره و گفت: در سال 1400 این طرح ابلاغ شده که در بلوار خداکرم، حدفاصل پل دستغیب تا بلوار شهید رجایی به کاربری مسکونی تبدیل شد و به دلیل قیمت پایین زمین، استقبال خوبی از طرف مردم صورت گرفت و مالکان این محدوده (از پل شهید دستغیب تا میدان شهید رجایی، حریم ریل راه آهن) می توانند جهت بهره مندی از امتیازات خود شامل پروانه و.

هرچه سریع تر به شهرداری منطقه سه مراجعه کنند.

روحانی تأکید کرد: به دلیل توجه به نکات زیر بنایی به آب های سطحی توجه خاص شد که در این خصوص 30 منطقه بحرانی موجود بود که در حال حاضر این عدد به 5 رسیده درحالی که در شرایط بحرانی قرار ندارد.

وی به پروژه خیابان بافقی اشاره و تصریح کرد: این خیابان به طول 1100 متر لوله گذاری شده که واحدهای مسکونی موازی کمربند امام علی(ع) و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور پروانه ساخت در منطقه 1050 هکتاری بلوار شهید خداکرم قم

صدور پروانه ساخت در منطقه 1050 هکتاری بلوار شهید خداکرم قم