مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 13:402024-01-13اجتماعي

انجام 1400 کیلومتر برف روبی از سطح جاده های البرز


معاون راهداری اداره کل راهداری استان البرز گفت: همزمان با بارش برف در این استان، هزار و 420 کیلومتر باند از راه های البرز برف روبی شد.

- ایسنا/البرز معاون راهداری اداره کل راهداری استان البرز گفت: همزمان با بارش برف در این استان، هزار و 420 کیلومتر باند از راه های البرز برف روبی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حمید پرورشی روز شنبه 23 دی ماه اظهار کرد: در پی هشدار اعلام شده از سوی سازمان هواشناسی در خصوص بارش برف و باران در سطح استان البرز، راهداران در تمامی راهدارخانه ها به حالت آماده باش کامل در آمدند.

وی افزود: ضمن آماده باش 200 نفر راننده و راهدار و تجهیز 146 دستگاه انواع ماشین آلات برای برفروبی راه ها، از سه روز گذشته در محورهای مواصلاتی استان شاهد بارش برف بودیم که برای بازنگه داشتن راه ها 38 اکیپ راهداری شامل راننده و راهدار مشغول برفروبی و نمکپاشی شدند تا تردد ایمن در محورهای مواصلاتی برقرار شود.

این مسئول بیان کرد: حاصل تلاش بی وقفه راهداران برفروبی هزار و 420 کیلومتر باند از جاده های استان بود که در این راستا 720 تن مخلوط ماسه و نمک برای برفروبی و جلوگیری از یخزدگی سطح جاده مورد استفاده قرار گرفت.

پرورشی در ادامه با اشاره به وضعیت راه های البرز اظهار کرد: در حال حاضر تردد در تمامی محورهای مواصلاتی استان به صورت عادی در جریان بوده و تراف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام 1400 کیلومتر برف روبی از سطح جاده های البرز

انجام 1400 کیلومتر برف روبی از سطح جاده های البرز