مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 دی 1402 ساعت 12:302023-12-29فرهنگي

رضا فیاضی: حمایت کامل دولت از جشنواره های منطقه ای، هنرمندان را دلگرم می کند 


رضا فیاضی با تاکید بر اهمیت برگزاری جشنواره های تئاتر منطقه ای، از لزوم تامین بودجه و حمایت 100درصدی دولت از این رویداد هنری برای دلگرمی هنرمندان سخن گفت.

- رضا فیاضی با تاکید بر اهمیت برگزاری جشنواره های تئاتر منطقه ای، از لزوم تامین بودجه و حمایت 100درصدی دولت از این رویداد هنری برای دلگرمی هنرمندان سخن گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ، بیست وهشتمین جشنواره تئاتر منطقه ای، در نخستین گام خود با نام پارس ، از پنجم دی ماه به میزبانی استان فارس در شهر شیراز در حال برگزاری است و رضا فیاضی -بازیگر و کارگردان پیشکسوت تئاتر- به همین بهانه از اهمیت برگزاری جشنواره های منطقه ای و ضرورت هایی که باید در این رویداد مورد توجه قرار بگیرد، سخن گفت.

این هنرمند با اشاره به فضای پرنشاط و شوق انگیز جشنواره های استانی و منطقه ای گفت: من تاکنون در جشنواره های بیشماری به عنوان داور حضور داشته ام و قطعا برگزاری هر جشنواره، از آنجایی که فرصتی برای دیده شدن آثار هنرمندان فراهم می کند، اتفاق قابل تامل و بسیار مهمی است.

او با یادآوری یک شرط مهم افزود: اما باید توجه داشت تا زمانی که بودجه کافی وجود نداشته باشد، نمی توان اتفاقی درخور و شایسته هنرمندان رقم زد.

این بازیگر توضیح داد: برخی از همکاران اعتقاد دارند، تئاتر باید هزینه خود را از اجرای عمومی و مخاطبان به د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رضا فیاضی: حمایت کامل دولت از جشنواره های منطقه ای، هنرمندان را دلگرم می کند 

رضا فیاضی: حمایت کامل دولت از جشنواره های منطقه ای، هنرمندان را دلگرم می کند