مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 11:002023-12-31ورزشي

پویش «عهد می بندم» در استان اردبیل برگزار می شود


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: همزمان با دهه بصیرت و میثاق امت با ولایت، ولادت با سعادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) و شهادت سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل به نقل از روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل، مصطفی آمون در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای پویش عهد می بندم در اردبیل اظهار کرد: همزمان با دهه بصیرت و میثاق امت با ولایت، ولادت با سعادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) و شهادت سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی٬ این پویش با شعار عهد بستم که تو را یار بمانم برگزار می شود.

وی افزود: این پویش با هدف جمع آوری دل نوشته دهه هشتادی ها و دهه نودی ها به مقام معظم رهبری و در 2 رده سنی 7 تا 13 سال و 14 تا 18 سال برگزار می شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: علاقه مندان برای شرکت در این پویش می توانند آثار خود را از آدرس https://formafzar.

com/form/jjkzk به دبیرخانه پویش ارسال کنند.

آمون تصریح کرد: مهلت ارسال آثار از 5 تا 20 دی ماه بوده و به 10 اثر برگزیده نیز کارت هدیه 3 میلیون ریالی اهداء می شود.

وی بیان کرد: این طرح به همت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، قرارگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پویش «عهد می بندم» در استان اردبیل برگزار می شود

پویش «عهد می بندم» در استان اردبیل برگزار می شود