مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 11:402024-01-07اقتصادي

هزینه 400 میلیارد تومانی سالانه برای نظافت شهر قم


معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری قم از هزینه 400 میلیارد تومانی سالانه برای نظافت شهری خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، مهدی اصفهانیان مقدم صبح امروز در نشست شهردار قم با مسئولین شورای هیئات مذهبی و مسئولین هیئات منتخب شهر قم که در سالن جلسات رضوان شهرداری قم برگزار شد، اظهار کرد: معاونت خدمات شهری با 6 سازمان تابعه و مجموعه ای پیمانکاران یکی از بزرگ ترین معاونت های شهرداری است.

وی با اشاره به اینکه این معاونت به صورت مستقیم با مردم ارتباط دارد، مطرح کرد: عملکرد این معاونت در افزایش رضایت مردم و امیدآفرینی در جامعه مؤثر است.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری قم با بیان اینکه این معاونت همیشه در مناسبت های مختلف در کنار هیئات مذهبی بوده است، عنوان کرد: افزایش ضریب ایمنی شهر و تقویت فرهنگ شهری ازجمله رویکردهای معاونت خدمات شهری است.

وی با اشاره به اینکه در شهر قم 18 مناسبت ملی و مذهبی داریم، خاطرنشان کرد: از ابتدای سال تاکنون بیش از 900 ایستگاه صلواتی و موکب برپاشده است.

اصفهانیان مقدم با بیان اینکه در این مناسبت ها بخش های مختلف شهرداری فعال می شوند، تصریح کرد: یکی از مؤثرترین سازمان ها در این مناسبت ها سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم بوده است که توانسته با همکاری هیئات مذهبی این مناسبت ها را در سلام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه 400 میلیارد تومانی سالانه برای نظافت شهر قم

هزینه 400 میلیارد تومانی سالانه برای نظافت شهر قم