مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 11:222024-01-02اجتماعي

صدور 2 اخطاریه زیست محیطی به واحدهای صنعتی کهگیلویه و بویراحمد


مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد از صدور 2 اخطاریه زیست محیطی در اجرای طرح پایش واحدهای صنعتی شهرستان های گرمسیری استان خبر داد.

- اسلام جاودان خرد در گفت وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: یکی از شاخص های رسیدن به توسعه پایدار ،  پایش واحدهای صنعتی است.

وی بیان کرد: در این راستا باتوجه به اینکه فعالیت برخی از صنایع خارج از ساعات اداری و شبانه می باشد، بمنظور نظارت بیشتر بر فعالیت این صنایع ، پایش شبانه واحدهای صنعتی خدماتی در دستور کار این اداره قرار گرفت .

مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در همین راستا با اجرای این طرح 12 واحد خدماتی – صنعتی و تولیدی شهرستان های گچساران ،دهدشت و باشت پایش شدند که برای 2 واحد از آنها اخطاریه زیست محیطی صادر شد .

جاودان خرد با اشاره به ثبت نتایج حاصله از پایش در سامانه جامع محیط زیست و انجام اقدامات قانونی لازم در خصوص ننایج حاصله از پایش عنوان کرد: مطابق با قانون در پایش بعدی ک بصورت سرزده انجام خواهد گرفت چنانچه صنعتی که اخطاریه زیست محیطی دریافت نموده رفع آلودگی نکرده باشد به مراجع قضایی معرفی خواهد شد.

وی افزود:حفظ محیط زیست نیازمند همکاری و تعامل مابین مردم، دستگاه های اجرایی و صنایع است ، گروه های بازرسی محیط زیست استان در بازدید های دوره ای و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور 2 اخطاریه زیست محیطی به واحدهای صنعتی کهگیلویه و بویراحمد

صدور 2 اخطاریه زیست محیطی به واحدهای صنعتی کهگیلویه و بویراحمد