مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 15:552023-12-23سياسي

تاثیر نوسازی بافت فرسوده در منظر شهری و آسیب های اجتماعی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سوده نجفی، عضو هیئت رییسه شورای اسلامی شهر تهران در شورای معاونین شهرداری منطقه 10 با اشاره به جمعیت این منطقه اظهار داشت: - رییس کمیته سلامت شورای اسلامی شهر تهران، اصلاح منظر شهری و کاهش آسیب های اجتماعی را دو بعد مهم نوسازی بافت فرسوده برشمرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سوده نجفی، عضو هیئت رییسه شورای اسلامی شهر تهران در شورای معاونین شهرداری منطقه 10 با اشاره به جمعیت این منطقه اظهار داشت: این منطقه با دارا بودن حدود 350 هزار نفر جمعیت از تراکم جمعیتی زیادی برخوردار است که علاوه بر این دارای بافت فرسوده زیادی نیز می باشد.

وی ادامه داد: نوسازی بافت فرسوده از دو بعد دارای اهمیت است که علاوه بر اصلاح منظر شهری در بخش کاهش آسیب های اجتماعی و اعتیاد بسیار موثر است که متاسفانه نقاط بی دفاع شهری نیز از جمله معضلات این منطقه می باشد که شهردار منطقه باید برای حل آن تدابیر لازم را انجام دهد.

نجفی افزود: در روند نوسازی بافت فرسوده باید معابر نیز مورد بازسازی قرار گیرد که این موضوع در شهر تهران مورد بی توجه ای واقع شده است.

وی با اشاره به معضل ترافیک شهر تهران گفت: متاسفانه یکی از معضلات اصلی شهر تهران ترافیک می باشد که خوشبختانه در این منطقه 2 پارکینگ در دست احداث است و ضرورت دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاثیر نوسازی بافت فرسوده در منظر شهری و آسیب های اجتماعی

تاثیر نوسازی بافت فرسوده در منظر شهری و آسیب های اجتماعی