مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 15:352023-12-26سياسي

تاکسی اینترنتی در همدان راه اندازی شود


رییس کمیسیون برنامه بودجه و فناوری اطلاعات شورای اسلامی شهر همدان گفت: سازمان تاکسیرانی نسبت به راه اندازی تاکسی اینترنتی در سطح شهر اقدام کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، اکبر کاووسی امید بعد از ظهر امروز در صحن علنی شورا بر لزوم راه اندازی تاکسی اینترنتی در شهر تاکید کرد و افزود: استفاده از اسنپ با استقبال مواجه شده است اما این سیستم مناسبی برای شهر همدان نیست و باید سازمان تاکسیرانی نسبت به راه اندازی تاکسی اینترنتی اقدام کند.

وی با بیان اینکه تاکسی اینترنتی می تواند  راهکار خوبی برای حل خواب تاکسی ها باشد، اضافه کرد: روزانه شاهد خواب تاکسی در خطوط تاکسی ها در مبدا و مقصد هستیم که این امر علاوه بر اینکه جلوه مناسبی از شهر را نشان نمی دهد در کاهش درآمد رانندگان نیز تاثیرگذار است.

رییس کمیسیون برنامه بودجه و فناوری اطلاعات شورای اسلامی شهر همدان تصریح کرد: یکی از راهکارهای رفع مشکل استفاده از ظرفیت تکنولوژی روز با راه اندازی تاکسی اینترنتی است.

وی به نارضایتی مردم از خواب اتوبوس های شهری در ایستگاه ها اشاره کرد و گفت: در حال حاضر 10 دستگاه اتوبوس در خط شبه بی آر تی فعال است.

کاووسی امید در پایان سخنانش افزود: باید تا آخر سال جاری به این تعداد اتوبوس به 25 دستگاه افزایش یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکسی اینترنتی در همدان راه اندازی شود

تاکسی اینترنتی در همدان راه اندازی شود