مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 13:512023-12-30سياسي

حاجی بابایی: شبح اقتصادی از روی زندگی مردم رخت برخواهد بست


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، حمید رضا حاج پی بابایی پیش از ظهر امروز در گرامیداشت حماسه  9 دی در تالار مصلای امام خمینی(ره) تبریز اظهار کرد: شهید سلیمانی 27 خرداد 97 مصادف با روز عید فطر در مصلایی که شعر معروف صف اول خوانده شد، قرار شد برای 24 تیر به همدان بیایند که یک هفته مانده اطلاع دادند امکان حضور ندارند و گفتیم تا نیایید برنامه را برگزار نمی کنیم که یک هفته بعد قرار شد 5 مرداد در همدان باشند، همان جا شعار ما ملت امام حسینم در برنامه ایراد شد و پس از آن سخنرانی که هیمنه آمریکا را ریخت و در واقع کلید اصلی تحولات امروز غزه شد.

وی گفت: شهید سلیمانی تنها یک نظامی نبود بلکه دیپلمات و سیاستمدار و یک مکتب بود و هست و به واسطه معلم خود یعنی رهبری به این مرتبه رسید و در سال های آخر عمر پربارش تحت تربیت و نظر ویژه رهبری بود و به گونه ای تربیت شد که کلید حرکت های مهم منطقه پ ای را زد و فلسطین و غزه نمونه آن است.

نماینده همدان افزود: سخن امام که گفتند راه قدس از کربلا می گذرد به این معنی است که تا قدس کربلایی نشود و رنگ کربلا نگیرد اتفاقی نخواهد افتاد و امروز این گونه شده است.

حاجی بابایی گفت: به گفته رهبری باید کلان نگر باشیم و موضوعات را جزیی نبینیم، جزیی نگری مهمترین ضعف و عدم تحلیل مهم ترین تهدید کشور ماست ،کلان نگری همراه با بصیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاجی بابایی: شبح اقتصادی از روی زندگی مردم رخت برخواهد بست

حاجی بابایی: شبح اقتصادی از روی زندگی مردم رخت برخواهد بست