مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 14:352024-01-02سياسي

مرکز پیام نور هویزه و پردیس شهدای هویزه ادغام می شوند


دبیر هیات نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت آموزش عالی خوزستان جزییات ادغام برخی مراکز پیام نور از جمله مرکز پیام نور هویزه در پردیس شهدای هویزه دانشگاه شهید چمران اهواز را تشریح کرد.

- ایسنا/خوزستان دبیر هیات نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت آموزش عالی خوزستان جزییات ادغام برخی مراکز پیام نور از جمله مرکز پیام نور هویزه در پردیس شهدای هویزه دانشگاه شهید چمران اهواز را تشریح کرد.

دکتر رحیم قاسمیه در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در ارتباط با دانشگاه پیام نور به ما دستور داده شده است که برخی واحدها در هم ادغام شوند؛ به عنوان مثال واحد پیام نور هویزه به احتمال زیاد با پردیس شهدای صنعتی هویزه ادغام می شود.

وی با بیان اینکه این اقدامات در راستای طرح آمایش وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است، ادامه داد: البته در ارتباط با یکی دو واحد پیام نور استان نیز دستور بررسی داده شده است؛ و احتمالا این مورد ادغام در ارتباط با این مراکز نیز صدق کند اما این تصمیم نیاز دارد که در کمیسیون تحول و ارزیابی آموزش عالی استان خوزستان در دانشگاه شهید چمران اهواز تصویب و سپس به وزارت علوم ابلاغ شود.

دبیر هیات نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت آموزش عالی خوزستان در خصوص تفاوت در نحوه پذیرش دانشجو در دانشگاه پیام نور و سراسری و ادغام آن در دانشگاه های سراسری، گفت:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز پیام نور هویزه و پردیس شهدای هویزه ادغام می شوند

مرکز پیام نور هویزه و پردیس شهدای هویزه ادغام می شوند