مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 11:552024-01-14دانش

مهلت دفاع از پایان نامه و رساله دانشگاه پیام نور اعلام شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه پیام نور، علی شجاعی فرد معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور با اعلام این خبر اظهار داشت: - معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور درباره دفاع از رساله و پایان نامه گفت: آخرین مهلت دفاع از پایان نامه و رساله تا 27 دی ماه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه پیام نور، علی شجاعی فرد معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور با اعلام این خبر اظهار داشت: در نیمسال اول سال تحصیلی 1402-1403 بیش از دو میلیون و نود و سه هزار، نفر آزمون الکترونیکی و کتبی برگزار و از این تعداد 424 هزار نفر آزمون الکترونیکی و بیش از یک میلیون و 669 هزار نفر آزمون کتبی بودند.

وی ادامه داد: این آزمون ها از 18 آذرماه تا 10 دی ماه برگزار شد و روز های 12 تا 14 دی ماه نیز دروس عمومی به صورت مجازی برگزار شدند.

شجاعی فرد همچنین درباره تمدید مجدد ثبت نمرات میان ترم اظهار داشت: با توجه به اینکه انتخاب واحد ترم جدید از 17 دی ماه آغاز شده و امتحانات نیز به اتمام رسیده امکان تمدید مجدد ثبت نمرات میان ترم وجود ندارد.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه درباره دفاع از رساله و پایان نامه نیز اظهار داشت: مهلت دفاع از پایان نامه و رساله نیز تا 27 دی ماه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت دفاع از پایان نامه و رساله دانشگاه پیام نور اعلام شد

مهلت دفاع از پایان نامه و رساله دانشگاه پیام نور اعلام شد