مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 13:102024-01-01سياسي

ارسال 126 اثر از 16 استان به دبیرخانه سوگواره شعر فاطمی در اردبیل


معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: با انتشار فراخوان سومین سوگواره شعر فاطمی در دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، 126 اثر معنوی از 16 استان به دبیرخانه این برنامه ارسال شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، مهدی رهبر پیش از ظهر امروز در مراسم اختتامیه سومین سوگواره شعر فاطمی که در سالن شهیدان نوعی اقدم دانشگاه علوم پزشکی اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: این برنامه به مناسبت گرامیداشت 9 دی ماه (روز بصیرت)، سالگرد تدفین شهید گمنام دانشگاه و سالروز شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به همراه مراسم تجلیل از مادران و همسران شهداء برگزار می شود.

وی افزود: برای اولین بار در تاریخ دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، روز 10 دی ماه 1401، مراسم تشییع و تدفین پیکر مطهر شهید گمنام با حضور 2 هزار نفر در پردیس دانشگاه برگزار و پیکر مطهر شهید گمنام در دانشگاه آرام گرفت.

چاپ کتاب آثار ارسالی به سومین سوگوار شعر فاطمی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در رابطه با سومین سوگواره شعر فاطمی، بیان کرد: برگزاری مسابقه شعر در رابطه با حضرت فاطمه الزهرا(س)، مقام مادر، ائمه اطهار(ع) و شهدای گمنام محوریت برگزاری این مسابقه شعر بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال 126 اثر از 16 استان به دبیرخانه سوگواره شعر فاطمی در اردبیل

ارسال 126 اثر از 16 استان به دبیرخانه سوگواره شعر فاطمی در اردبیل