مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 10:552023-12-27سياسي

انتقام ایران در ماجرای شهادت سردار موسوی ویرانگر خواهد بود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، عبدالباری عطوان تحلیلگر ارشد منطقه ای در مقاله اخیر خود در روزنامه الکترونیکی رأی الیوم نوشت که اقدام اشغالگران صهیونیستی مبنی بر ترور سید رضی موسوی از فرماندهان برجسته سپاه قدس وابسته به سپاه پاسداران جمهوری .

- عبدالباری عطوان تحلیلگر مسائل راهبردی منطقه به اقدام رژیم صهیونیستی در ترور سردار شهید سید رضی موسوی پرداخته و ابعاد واکنش ایران به این جنایت تروریستی را بررسی کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، عبدالباری عطوان تحلیلگر ارشد منطقه ای در مقاله اخیر خود در روزنامه الکترونیکی رأی الیوم نوشت که اقدام اشغالگران صهیونیستی مبنی بر ترور سید رضی موسوی از فرماندهان برجسته سپاه قدس وابسته به سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران به معنای افزایش چالش و تحریک ایران از سوی رژیم صهیونیستی به شمار می رود.

این مقاله می افزاید که درست است که این اولین بار نیست که یک شخصیت نظامی برجسته ایرانی ترور شده است، اما این ترور در زمانی کاملاً متفاوت و خاص و همزمان با تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه و دیگر مناطق فلسطین اشغالی انجام شده است.

عطوان می افزاید که تنها گزینه قانع کننده در برابر حاکمیت ایران انجام اقدامی انتقام جویانه در حد شهید سید رضی موسوی است که می تواند دو پیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقام ایران در ماجرای شهادت سردار موسوی ویرانگر خواهد بود

انتقام ایران در ماجرای شهادت سردار موسوی ویرانگر خواهد بود