مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 11:152023-12-24اقتصادي

حمایت اتحادیه اروپا از پیوستن ازبکستان به سازمان تجارت جهانی


در دیدار وزیر سرمایه گذاری، صنعت و تجارت ازبکستان با سفیر اتحادیه اروپا تأکید شد که این اتحادیه از پیوستن تاشکند به سازمان تجارت جهانی حمایت کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در تاشکند، لذیذ قدرت اف وزیر سرمایه گذاری، صنعت و تجارت ازبکستان و شارلوت آدریان سفیر اتحادیه اروپا در چارچوب دیداری در شهر تاشکند همکاری های دوجانبه و همچنین برنامه مراسم ها برای سال 2024 میلادی را بررسی کردند.

در دیدار مقامات ارشد ازبکستان و اتحادیه اروپایی در تاشکند موضوع همکاری های متقابل در زمینه های سیاسی و اقتصادی و بازرگانی مورد بررسی قرار گرفت.

در این دیدار بر سیر مثبت شراکت اقتصادی بین ازبکستان و اتحادیه اروپا تاکید و بیان شد که در سال های اخیر حجم مبادلات بازرگانی و تعداد شرکت های مشترک افزایش یافته است.

طرفین آمادگی متقابل خود را برای تشویق گسترش مشارکت های سرمایه گذاری، همکاری صنعتی و حمل ونقل و لجستیک ابراز داشتند.

علاوه بر این، در مورد تداوم تعامل فعال در مورد استفاده موثر از وضعیت یک کشور ذینفع GSP+ توسط صادرکنندگان داخلی و همچنین ارائه کمک برای پیوستن ازبکستان به سازمان تجارت جهانی توافق به دست آمد.

در پایان این دیدار طرفین پایبندی قاطع خود را برای تعمیق و گسترش بیش از پیش همکاری های متقابل در همه زمینه ها ابراز کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت اتحادیه اروپا از پیوستن ازبکستان به سازمان تجارت جهانی

حمایت اتحادیه اروپا از پیوستن ازبکستان به سازمان تجارت جهانی