مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 دی 1402 ساعت 15:252023-12-22سياسي

مردم در زمستان الگوی مصرف را رعایت کنند


امام جمعه پاکدشت درباره مصرف گاز در فصل زمستان گفت: با توجه به رشد جمعیت، تولید کم گاز و مصرف زیاد، توصیه به مدیریت و اصلاح الگوی مصرف می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پاکدشت، حجت الاسلام رضا جوکار امام جمعه پاکدشت با اشاره به آغاز فصل زمستان و بهار عبادت مومنین اظهار کرد: این ایام بهترین زمان برای عبادت مومنین است.

وی در ادامه افزود:  با توجه به روزهای کوتاه در ماه های پایانی سال، مومنین می توانند به روزه داری پرداخته و در شب های بلند نیز عبادت خداوند متعال را انجام دهند.

امام جمعه پاکدشت در ادامه خطبه ها ضمن تقدیر از نهادها و ادارت دولتی، همچنین خیرین، سپاه و بسیج بیان داشت: به مناسبت شب یلدا 4000 بسته معیشتی تهیه و در بین خانواده های نیازمند توزیع شد.

حجت الاسلام جوکار درباره تولید و ناترازی مصرف گاز در فصل زمستان مطرح کرد: به دلایل مختلف دولت سابق به تعهدات خود برای تولید برق و آب و گاز عمل نکرده و از برنامه ششم توسعه عقب مانده، با توجه به رشد جمعیت، تولید کم گاز و مصرف زیاد، توصیه به مدیریت و اصلاح الگوی مصرف می کنیم.

وی ضمن گرامیداشت مقام مادران و همسران شهدا بیان داشت: حضرت ام البنین همسر و مادر شهید بودند و الگوی تربیت سربازان حماسه ساز، یاوران امام و امامت، ما افتخار می کنیم به وجود مادران و همسران شهدا در دوران خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم در زمستان الگوی مصرف را رعایت کنند

مردم در زمستان الگوی مصرف را رعایت کنند