مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 11:152024-01-17سياسي

واکنش جبلی به حضور هنرمندان در سیما در آستانه انتخابات


رییس صداوسیما در بازدید از «حسینیه معلی» بیان کرد که این برنامه اقبال زیادی از طرف مخاطب پیدا کرده و در هر فصل باید با خودش رقابت کند.

- جی پلاس، پیمان جبلی رییس صداوسیما به همراه جمعی از مدیران سازمان شب گذشته 26 دی ماه از پشت صحنه برنامه حسینیه معلی بازدید کرد.

محسن برمهانی معاون سیما، علی فروغی مدیر شبکه سه سیما، محمدحسین قرایی مدیرکل روابط عمومی صداوسیما و دیگر مدیران شبکه سه و سازمان در این بازدید او را همراهی کردند.

جبلی در این بازدید در جمع خبرنگاران درباره برنامه حسینیه معلی بیان کرد: این برنامه در فصل های متوالی توانسته است خیلی از رکوردها را بشکند، برنامه معارفی که توانسته است با درصد مخاطب بالا عنوان پرمخاطب ترین برنامه رسانه ملی را به خود اختصاص دهد.

حسینیه معلی در فصل هایی که در ماه محرم و صفر و مناسب های با سعادت شعبان تولید شد، ثابت کرد که اگر ایمان و اخلاص و همچنین خلاقیت در فرم و محتوا وجود داشته باشد تمام گونه های برنامه سازی با همه موضوعات به برنامه های موفق تبدیل می شود.

رییس صداوسیما تصریح کرد: استقبالی که در چند سال اخیر از این برنامه شد توقعات را بالا برد و من به عوامل برنامه گفتم شما دارید با خودتان مسابقه می دهید و باید در هر فصل رکورد خود را بشکنید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش جبلی به حضور هنرمندان در سیما در آستانه انتخابات

واکنش جبلی به حضور هنرمندان در سیما در آستانه انتخابات