مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 دی 1402 ساعت 21:502023-12-29اجتماعي

محدودیت ترافیکی مراسم تشییع شهیدشهریار بابایی


سرهنگ محمد حیدری رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه گفت: فردا شنبه 9 دی ماه محدودیت ترافیکی مراسم تشییع پیکر شهید مدافع امنیت شهریار بابایی از ساعت 8 صبح در سه راه سبزه میدان تا میدان آزادی برقرار می باشد.

- سرهنگ محمد حیدری رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در کرمانشاه در خصوص محدودیت ترافیکی مراسم تشییع پیکر شهید بابایی اظهار کرد: به مناسبت تشییع پیکر پاک شهید والامقام سرهنگ شهریار بابایی و به منظور حفظ ایمنی تردد شرکت کنندگان در مراسم، طرح محدودیت ترافیکی در خیابان مدرس در روز شنبه مورخ 9 دی ماه اجرا خواهد شد.

وی افزود: محدودیت ترافیکی از ساعت 8 صبح در خیابان شهید مدرس حدفاصل سه راه سبزه میدان تا میدان آزادی اجرا و از توقف و تردد وسایل نقلیه تا پایان مراسم جلوگیری می گردد.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه تصریح کرد: همشهریان گرامی با آگاهی از این محدودیت، سفرهای درون شهری خود را مدیریت و از مسیرهای جایگزین در بلوار کوهساری و خیابان جلیلی برای عبور و مرور استفاده نمایند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، شهید شهریار بابایی در سانحه رانندگی ناشی از تعقیب و گریز قاچاقچیان مواد مخدر روز پنج شنبه 7 دی ماه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیت ترافیکی مراسم تشییع شهیدشهریار بابایی

محدودیت ترافیکی مراسم تشییع شهیدشهریار بابایی